Inter ima tradicionalne navijače: fanovi „nerazzurra“ brutalno popljuvali marketinšku ideju kluba

FOTO:

Interov kreativni marketinški odjel imao je zanimljivu ideju uoči domaće utakmice protiv Cagliarija. Međutim, stvari se nisu odvijale u željenom smjeru.

„Ubili ste nogomet“

Marketinški odjel milanskog Intera imao je vrlo zanimljivu ideju. Za jučerašnji susret protiv Cagliarija u pripremi su bili dresovi na kojima bi igrači umjesto prezimena imali svoj nadimak s društvenih mreža. Ovo je trebala biti samo jedna od akcija u sklopu Interove „Noći društvenih mreža“. Klub je čak objavio slike dresova s nadimcima na nekolicini društvenih mreža no navijačima se ideja nije svidjela.

Prije samog meča klub je, zbog pritiska javnosti, odlučio da će ipak igrati u „tradicionalnoj“ verziji dresa s prezimenom na leđima. Međutim, ni to nije smirilo navijače koji su nastavili „pljuvati“ po ovoj ideji. „Ubili ste nogomet!“, „Ovo je smijurija“, „Znači li to da igrači koji nisu na društvenim mrežama nemaju pravo igrati?!“ – samo su neki od komentara razočaranih navijača.

Očito, još nije vrijeme za ovakve eksperimente na nogometnim travnjacima.

INTEROV KORAK U BUDUĆNOST: Ovakve natpise na dresovima do sada niste vidjeli!

Komentari

komentara

« Povratak