Nije lako biti CR7! Osim što je izuzetan nogometaš, on je i uspješan poslovni čovjek

FOTO:

Dobar dio mladih nogometaša danas kao uzor navodi Cristiana Ronalda. I to s pravom. Ovaj Portugalac nema što nije osvojio – bio je klupski prvak Engleske i Španjolske, osvojio je Ligu prvaka (i to ne samo jednom!), s reprezentacijom je postao prvak na Euru 2016… Najbolji strijelac, najbolji igrač na svijetu… sve je to CR7.

Ipak, ono što Cristiano radi na nogometnom terenu samo je dio velikog biznisa koji se vrti oko ovog čovjeka.

Nike, PokerStars…

Glavni (i navodno doživotni) Ronaldov sponzor je Nike. Iako ne postoji službena informacija, vrijednost ovog ugovora se procjenjuje na oko milijardu dolara. Tako ćete primijetiti kako se Ronaldo često voli pohvaliti sa svojom sportskom obućom koja često nije pretjerano ugodna oku, ali… koga briga, bitno da je nosi Ronaldo!

New #mercurial Superfly 360. Check @nikefootball for more. #bornmercurial

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

Jedan od Ronaldovih velikih poslova je i suradnja s PokerStarsom. Njihovom timu se pridružio 2015. iako, nikad nije potvrđeno da zaista uživa u pokeru. U najnovijoj kampanji pridružuje mu se NBA Dwyane Wade čime je PokerStars proširio publiku i na ljubitelje košarke. Pametan potez.

Cristiano voli satove, a pogotovo marke Tag Heuer. Ovu marku Portugalac promovira od 2014. no detalji ugovora nisu poznati javnosti.

Ronaldo rastura i u digitalnom svijetu. Naime, on je glavni junak u igrici Cristiano Ronaldo: Kick’n’Run , koja je čak dosta dobro ocjenjena od strane kritičara.

Kad smo već kod digitalne verzije Ronalda, treba spomenuti i njegovu aplikaciju “CR7 Selfie“. Ako skinete ovu aplikaciju možete na svoje osobne fotografije „zalijepiti“ Ronalda i okolo se hvaliti frendovima kako ste upoznali ovu mega ličnost. Za svaku pohvalu je da zarada od ove aplikacije ide u humanitarne svrhe.

Ronaldo je zaštitno lice MEO-a, portugalskog telekomunikacijskog giganta. Također, postoji i limitirana verzija Cristiano Ronaldo telefona, kabelske kompanije, slušalica i tako dalje i tako dalje…

Odjeća, deke, hoteli…

Ronaldo surađuje i s proizvođačima deka tako da za razumnu cijenu od „Bed and Bath-a“ možete naručiti velike i mekane deke s imenom i logom Cristiana.

Naravno, ako idete u izlazak, možete obući Cristiano Ronaldo liniju svečanih odjela portugalskog poduzeća „Sacoor Brothers“.

Priča ide dalje – postoji linija CR7 traperica, donjeg rublja, parfem u čijem je stvaranju sudjelovao, a uključen je u promotivnu kampanju Herbalifea te šampona Clear.

U suradnji s “Crunch Fitnessom”, u planu je otvaranje fitnes centara i teretana s markom CR7. Također, već od prije postoji lanac Cristianovih restorana, hotela i muzej u kojem drži sve pehare, medalje i suvenire iz duga i bogate karijere.

Od „blesavih“ poslovnih poduhvata treba spomenutu SixPad, čudan japanski uređaj za oblikovanje mišića koji je svojevremeno promovirao te suradnju s „Egyptian Steelom“, egipatskim proizvođačem čelika.

Brand sam po sebi

Ako se zanemare svi mogući i nemogući proizvodi koje Cristiano promovira, on je sam po sebi jedan veliki brand! Takoreći, sve što dotakne pretvara u zlato što dokazuje koliku je instituciju stvorio od samog sebe. Voljeli ga ili ne, treba priznati da osim što je izvrstan nogometaš, definitivno je i vrlo uspješan biznismen.

Komentari

komentara

« Povratak