Hrvatski nogometni savez i Lidl Hrvatska dogovorili su višegodišnju poslovnu suradnju kojom se jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj pridružuje obitelji Vatrenih kao “Vatreni sponsor”, objavio je HNS.
Ugovor o suradnji danas su u Rijeci potpisali predsjednik HNS-a Marijan Kustić i predsjednik Uprave Lidla Hrvatska i Lidla Slovenija Boris Lozić, uz prisustvo kapetana hrvatske reprezentacije Luke Modrića te reprezentativaca Franje Ivanovića i Tonija Fruka.
Uz Kustića i Lozića, na potpisivanju ugovora sudjelovali su i voditelj marketinga HNS-a Ante Cicvarić te sa strane Lidla Hrvatska, voditeljica Sektora Corporate Affairsa Marina Dijaković.
“Zahvaljujem gospodinu Loziću i rukovodstvu Lidla Hrvatska na iskazanom povjerenju te im želim dobrodošlicu u našu obitelj snažnih poslovnih partnera koje okupljamo uz hrvatski nogomet. Lidl je društveno iznimno odgovorna kompanija koja pritom promiče hrvatske proizvode te se njihove vrijednosti jako dobro poklapaju s vrijednostima HNS-a.
Osjetili smo da uistinu poštuju i podržavaju hrvatski sport te sam siguran da će biti predan i strastven partner hrvatske reprezentacije i našeg nogometa”, izjavio je predsjednik HNS-a Marijan Kustić.
Lidl je u Hrvatskoj gotovo 20 godina
Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 111 trgovina i 3 logističko-distributivna centra te zaposlivši približno 4.000 zaposlenika.
Od dolaska na hrvatsko tržište, Lidl pruža snažnu podršku hrvatskom gospodarstvu, pa tako surađuje s brojnim domaćim dobavljačima, pružajući nekima od njih priliku da svoje proizvode predstave na policama Lidlovih trgovina u inozemstvu. Također, Lidl je u Hrvatskoj više od desetljeća prepoznat kao drugi najpoželjniji poslodavac.
“Iznimno nas raduje dogovorena suradnja s HNS-om te zahvaljujem gospodinu Kustiću i čelništvu Saveza što su prepoznali Lidl kao Fresh Food partnera u daljnjem razvoju hrvatskog nogometa. Lidl je poznat po tome da promovira sportski način života i osviještenu prehranu koja uključuje svježe voće i povrće.
Izuzetni rezultati hrvatske reprezentacije izazivaju poštovanje cijelog svijeta, a o značenju koje Vatreni imaju za hrvatsku državu i hrvatski narod najbolje govore spektakularni dočeci nakon osvojenih svjetskih medalja. Vatreni su simbol ponosa, strasti, zajedništva i izvrsnosti te smo uzbuđeni što postajemo dio ove inspirativne i svjetski prepoznatljive hrvatske nogometne priče”, izjavio je predsjednik Uprave Lidl Hrvatska i Lidla Slovenija Boris Lozić.
U znak dobrodošlice u vatrenu obitelj, predsjednik Kustić uručio je Loziću dres hrvatske reprezentacije s brojem 1 i natpisom “Vatreni sponzor”, simbolično istaknuvši važnost ove nove suradnje za Hrvatski nogometni savez.