Jedna od prvih Nikeovih viralnih kampanja, a ujedno i jedna od najupečatljivijih u povijesti, sljedećih će dana ponovno biti u središtu pažnje svjetske javnosti. Riječ je o kampanji za slavne Nikeove kopačke Air Legend Tiempo koje su 2005. godine predstavljene u, sad već legendarnom, video uratku Crossbar, tada ujedno i prvom YouTube videu koji je pogledalo milijun gledatelja.
Glavna zvijezda videa „Crossbar“ bio je brazilski nogometni „čarobnjak“ Ronaldinho, tada najbolji nogometaš na svijetu i igrač Barcelone, koji je u videu pokazao svoje nogometne majstorije u punom sjaju, a mnogi se i danas sjećaju kako je s pozlaćenim Nikeovim Air Legend Tiempo kopačkama triput zaredom pogodio prečku gola. O tom su viralnom videu nogometni zaljubljenici pričali još godinama nakon njegova predstavljanja, a u posljednjih je deset godina broj pogleda videa prešao impresivnu brojku od čak 30 milijuna.
https://www.youtube.com/watch?v=Z6JdxaDDzb8