Kako je i najavljeno prije nekoliko mjeseci, Inter se odlučio za redizajn loga i naizva kluba.
Novi logo i novi naziv
Kako je i najavljeno, milanski Inter je ove godine ušao u svojevrsni rebranding svog identiteta. Prije svega puni naziv kluba “Football Club Internazionale Milano” bit će promijenjen u “Inter Milano”. La Gazzetta dello Sport i Il Corriere della Sera tvrde kako se time želi naglasiti povezanost kluba i grada Milana.
Osim toga Inter mijenja i svoj logo, a na Internetu se ovih dana pojavila nova verzija. Dosadašnji zaštitni znak Nerazzurra je dizajnirao Giorgio Muggiani, jedan od osnivača kluba, 1908. godine. Ipak, potaknuti primjerom nekih drugih taljinaskih klubova, u Interu su se odlučili na zanemarivanje te tradicije i stvaranje novog, modernijeg loga. Navodno, jedan od razloga redizajna je činjenica kako Inter želi modernim dizajnom privući nove sponzore. Jesu li u tome uspjeli, procjenite sami.
https://twitter.com/Footy_Headlines/status/1375779174875533316