Barcelona je danas putem društvenih mreža objavila veliku vijest svojim navijačima. Naime, potpisan je povijesni ugovor o sponzorstvu s Spotifyom.
Suradnja počinje u srpnju, trajat će tri godine, a Barcelona će njime od streaming giganta dobiti 280 milijuna eura. Zauzvrat, Spotify postaje glavni partner kluba i službeni audio streaming partner. Njegov brand nalazit će se na prednjoj strani dresova i opreme za trening od početka iduće, sezone 2022/23.
Najvažnija vijest vezana za ovo sponzorstvo je da će se za vrijeme njegovog trajanja Barcelonin stadion zvati Spotify Camp Nou. Sve ovo treba potvrditi skupština Barceloninih dioničara koja se održava početkom travnja
No, očekuje se da će Barcelonini članovi, koji su vlasnici kluba, to sa zadovoljstvom prihvatiti jer prema financijskom izvješću za sezonu 2020/21, Barcelona je dužna 1.35 milijardi eura, a samo tijekom prošle sezone akumulirala je gubitke u iznosu od 481 milijun eura.