Dobitnik Zlatne lopte se (opet) namješta?
Bio je ključan u PSG-ovom pohodu na Europu, a sada netko plaća da dobije Zlatnu loptu?
Pariški as Ousmane Dembélé odigrao je izvanrednu sezonu — 35 golova, 16 asistencija i ključna uloga u osvajanju četiri trofeja PSG-a. S takvim statistikama, logično je da je u užem izboru za Zlatnu loptu. No, iza kulisa su se počele pojavljivati glasine koje zaslužuju pažnju.
Neal Gardner, kreator nogometnog sadržaja s velikim brojem pratitelja, tvrdi da je kontaktiran od strane PR-agencije koja je nudila plaćenu promociju Dembéléove kandidature. U e-mailu se navodno predlaže objava nekoliko pažljivo osmišljenih tvitova tjedno, tijekom mjesec dana. Oni bi naglašavali njegove nastupe, utjecaj i opravdali glasove za njega. Gardner je tu ponudu odbio i javno upozorio na etičke dileme takvih kampanja.
Ipak, formalno glasovanje za Zlatnu loptu već je završeno, što postavlja pitanje koliko ovakvi PR potezi mogu uopće utjecati na konačnu odluku. Kandidatura koju, prema mnogima, zaslužuje zbog vlastitih rezultata — ne zbog pompe. Uostalom, u izboru ova sezona nema ni Messija ni Ronalda, dok Rodri nije konkurirao zbog ozljede, što otvoreno povećava šanse za novog osvajača.