DRUGA STRANA PRIČE: Livaja trpi teške kritike, a sada je otkrivena prava istina i žrtva koju je podnosio za Hajduk!

30-godišnji napadač, Marko Livaja, ove sezone postigao je 12 pogodaka te četiri asistencije u prvenstvu i kupu. Iako su brojke daleko od prijašnjih sezona, ipak treba priznati kako su to jako dobre brojke s obzirom na probleme koje je imao ove sezone. Naravno, pod tim se misli na ozljede.

Naime, nakon neočekivanog poraza od Lokomotive, kapetan Hajduka odlučio je otići u Grčku na kratki odmor. Zbog toga su ga teško kritizirali vlastiti navijači koji čak smatraju da je postao teret u klubu. Štoviše, čak je stigao transparent s kojim se ismijavao Livaja. No, sve to uspješno je ugasio Hajduk koji je na društvenim mrežama pružio podršku kapetanu: “Ništa nije kako se čini…”.

Ovakvim potezom je Hajduk kristalno jasno stao iza svog kapetana oko kojeg se digla ogromna prašina nakon onog promašenog penala i putovanja u Grčku sa suprugom. A sada je otkriveno kakvu žrtvu je napravio Marko.

Naime, u prvoj utakmici ove godine Hajduk je na svom Poljudu izgubio od Rijeke 1:2, a na tom susretu ozlijedio se upravo Livaja kojem je stradao gležanj. Nakon toga propustio je dvije utakmice, remi kod Osijeka i pobjedu protiv Slaven Belupa. Poslije je u šest utakmica postigao tri pogodaka, dok asistencija nije bilo. Golovi su dolazili protiv Rudeša, Gorice i Lokomotive.

Sve te utakmice, osim ove posljednje, odradio je uz punu minutažu. U ovoj utakmici protiv Dinama igru je morao napustiti u 55. minuti nakon što se ozlijedio u duelu sa Teophil-Catherinom. Sada je otkriveno kako je susret protiv Dinama igrao pod injekcijama. A neki tvrde kako cijelo vrijeme igra pod injekcijama jer se na susretu protiv Rijeke 28. siječnja ozbiljnije ozlijedio.

Dakle, Marko Livaja od kraja siječnja ima problema sa gležnjem ali je mnogo toga odlučio staviti na kocku i zaigrati. Bivši hrvatski reprezentativac je kasnije platio skupu cijenu, zbog čega će izbivati sa terena u narednim tjednima i Mislav Karoglan neće moći računati na njegove usluge…