Gerard Pique pamti i bolje dane. Nakon puno medijske prašine koja se podigla zbog njegovog prekida veze sa Shakirom, ni na terenu u posljednje vrijeme baš ne briljira.
„Šamar“ kluba i bivše djevojke
Stoper Barcelone Gerard Pique našao se prije nekoliko mjeseci u centru medijske pažnje zbog svog raskalašenog života koji ga je na kraju stajao veze sa slavnom pjevačicom Shakirom. Kasnije se saznalo kako je Pique Shakiru varao sa sadašnjom partnericom, studenticom Clarom Chi.
S druge strane, Pique više nije omiljen ni u svom klubu. Barcelona mu je ispunila želju i učinila ga najplaćenijim braničem svijeta iako je istovremeno u internom klupskom izvješću navedeno da “klubu radi jako veliku štetu sukobom interesa između Barcelone i svoje privatne kompanije”.
Naime, film o Griezmannovom odbijanju Barcelone producirala je kuća čiji je vlasnik jedan od simbola Barcelone – Gerard Pique. U spomenutom dokumentarcu Antoine Griezmann važe između Atletica i Barce i na kraju odabire Atletico.
Što se tiče spomenutog basnoslovnog ugovora, Barca je na Piquea od 2017. do 2022. potrošila 142 milijuna eura bruto, samo prema plaći koja mu je zajamčena ugovorom, bez premija i bonusa. El Mundo danas razotkriva i kako je Pique te 2017. ispregovarao ove uvjete:
„Pique je došao do Bartomeua na pregovore i rekao mu da želi biti najplaćeniji branič na svijetu i zarađivati više od Sergija Ramosa. Predsjednik mu je udovoljio pa je Pique nakon oporezivanja godišnje zarađivao 15 milijuna eura te tako preskočio Ramosa s 12.5 milijuna neto godišnje.“
Osim toga, Barcelona je Piqueu dala i “porezni bonus” kako bi mu nadoknadila ono što mu je uzela porezna uprava te je tako Pique dobio još 7.1 milijun eura. Također, kako bi kompenzirala činjenicu da je Pique pristao na smanjenje plaće zbog krize izazvane koronom, klub mu je produžio ugovora do 2024. godine.
Kako se šuška u španjolskim medijima, Shakira i Barcelona bi sada Piqueu mogli servirat pravu osvetu. Naime, Pique bi na nekoj od idućih utakmica na teren mogao istrčati sa Shakirinim imenom na dresu.
Podsjetimo, Barca je u nedjelju u El Clasicu protiv Real Madrida, u kojem je poražena s 3:1, umjesto sponzora Spotify na prednjem dijelu dresa imala logo “sove”, zaštitnog znaka repera Drakea. Kako Shakira uskoro predstavlja svoj novi singl “Monotonia”, Spotify ga planira dodatno promovirati preko svog partnera – Barcelone.