PALE SU TEŠKE KRITIKE: “Za Hajduk igraju drugoligaški igrači, ovo je povijesna sramota!”

Hajduk je jučer doživio još jedan težak udarac u domaćem prvenstvu. Splićani su na Poljudu teško poraženi od strane Rijeke koja ih je uništila s visokih 4:0. Komentar o povijesnoj blamaži dao je legendarni Zlatko Vujović, koji se ipak sjeća puno boljih vremena…

Damir Burić je nakon utakmice na sebe prebacio krivicu za katastrofu, ali je odbio dati ostavku. Za komentar index.hr kontaktirao je  Zlatka Vujovića, jednog od najboljih napadača Hajduka svih vremena.

”Teško mi je bilo što pametno reći nakon ove katastrofe. Ovo je bila baš sramota. Počelo je dobro. Hajduk je u prvih 20 minuta krenuo žustro, rastrčano, pogodili su u istom napadu dvije vratnice, a onda su igrači Rijeke shvatili da se ne moraju plašiti, oslobodili su se, vrebali su iz kontri i nakon jednog takvog napada su poveli. Očekivao sam dobru utakmicu, nadao sam se da će Hajduk u drugom poluvremenu pokazati volju, želju i borbenost, ali ono što se dogodilo teško mogu objasniti. Nije sramota izgubiti, posebno ne od protivnika koji je odigrao dobro, ali primiti na domaćem terenu tri gola u zadnjih par minuta, e to ne mogu shvatiti”, kazao je Zlatko Vujović, pa je nastavio:

”Tko je kriv za ovu blamažu? Bolje da ne pričam o imenima, ali krivi su svi. Baš svi. Velika je ovo pljuska za igrače, stručni stožer i cijeli klub. Nije ovo bila sretna pobjeda Rijeke. Momci su pokazali da iako nemaju neku veliku kvalitetu, da se znaju boriti i pametno koristiti svoje prednosti. U nedavnoj prošlosti Rijeka je imala puno jaču ekipu, puno bolje igrače, pa se ovakve stvari nisu događale. I dalje ne mogu vjerovati da su nas ovako nakrcali.”

Torcida je nakon utakmica tražila od Damira Burića da podnese ostavku. Armada je posprdno skandirala: ”Buriću, ostani.” Na presici nakon debakla Burić je na izričito pitanje hoće li podnijeti ostavku odgovorio negativno. Vujovića to nije iznenadilo.

”Burić je uvijek bio borac i nikad neće on biti taj koji će dati ostavku. Uvijek ide do kraja. Zato me nije iznenadilo što nije želio dati ostavku. Uostalom, zna se tko o tome odlučuje. Ne bih rekao da je problem Hajduka Damir Burić. Stalno ponavljam, za Hajduk ne mogu igrati drugoligaški igrači. Ne mogu i točka. Nema tu kvalitete, nema znanja, nema ničega. Meni je jasno da dobar igrač i košta, ali se onda mora mudrije raditi i pametnije skautirati, a ne da u Hajduku igraju svi koji to žele. Užasno mi je žao.”

ODLIČAN SUSRET U MADRIDU: FENOMENALAN POTEZ ARGENTINSKOG GENIJALCA ZA POBJEDU BARCE U DERBIJU LA LIGE!

SVE SE ZNA: Modrićev nasljednik danas je saznao da je Zlatna lopta njegova