Milanski Inter će od sljedeće sezone gotovo sigurno imati novog sponzora na dresu, piše Gazzetta dello Sport.
Dres talijanskog kluba od sezone 2020./2021. reklamirat će kinesku tvrtku Hengda Henchi koja se bavi proizvodnjom električnih automobila, a dio je grupacije Evergrande koja je pak dio grupacije Suning, većinskog vlasnika Intera. Nerazzurri će novim ugovorom navodno zarađivati gotovo 100 milijuna eura godišnje, što je točno deset puta više od onoga što je plaćao Pirelli.
Legendarni prvo bijeli pa žuti logo poznatog talijanskog proizvođača guma krasio je Interov dres od 1995. godine, što je najdugovječnija reklama na nekom dresu u povijesti nogometa. Pirelli je praktički postao dio identiteta slavnog kluba i teško će biti zamisliti Interov dres bez tog logotipa na prsima. S Pirellijem na dresu Inter je osvojio pet naslova prvaka, četiri kupa, Ligu prvaka i svjetsko klupsko prvenstvo.
Pirelli će ostati jedan od sponzora kluba, ali više neće biti na crno-plavom dresu.
Izabranici Antonija Contea odlično guraju u prvenstvu gdje se odvija paklena borba za Scudetto protiv još dvije ekipe, a to su Juventus i Lazio. Također se nalaze i u 1/16 finala Europske lige.
TRANSFER ŽIVOTA: MARCELO BROZOVIĆ POTPISUJE ZA NAJVEĆI KLUB NA SVIJETU!?
Chinese Evergrande Group car brand, Hengda Hengchi are set to become Inter’s brand new main shirt sponsor. Inter will pocket an estimated €100m from the deal with Hengda Hengchi, who produce a range of electric powered cars. #Inter currently receives €10.5m p.a. from Pirelli pic.twitter.com/ELOTErIDHo
— Łukasz Bączek (@Lu_Class_) September 26, 2019
SRAMOTNO PONAŠANJE TUDORA: PAZITE ŠTO JE TRENER HAJDUKA RADIO VRATARU LOKOMOTIVE!
SELI NA TRIBINU? Jedan od najboljih igrača Dinama ucjenjuje upravu jer želi veću plaću!