VELIKA VIJEST: HNS potpisao najvažniji ugovor u povijesti hrvatskog klupskog nogometa

FOTO: HINA/ Admir BULJUBAŠIĆ

U dvorani Opera zagrebačkog hotela Westin organizirano je svečano potpisivanje ugovora kojim je Hrvatski Telekom postao vlasnik televizijskih, a SuperSport marketinških prava za utakmice u vlasništvu Hrvatskog nogometnog saveza. Ugovori traju od početka natjecateljske godine 2022./23. do kraja natjecateljske godine 2025./26.

Radi se o najvrjednijem sporazumu za televizijska i marketinška prava u povijesti domaćeg klupskog nogometa. Hrvatski Telekom će tijekom četiri ugovorene godine za televizijska prava uložiti ukupno 36 milijuna eura, dok će SuperSport za marketinška te prava na klađenje uložiti ukupno osam milijuna eura. Hrvatski nogometni savez osigurao je tako čak 44 milijuna eura u četiri godine za domaći nogomet.

“Zahvaljujem ovdje prisutnim rukovodstvima Hrvatskog Telekoma i SuperSporta na povjerenju, ali i poštovanju koje su ovako značajnim ulaganjem pokazali prema domaćem nogometu. Posebno nas raduje što ovako važne ugovore potpisujemo s tvrtkama koje su dokazani prijatelji i partneri hrvatskog nogometa, što nam daje dodatnu vjeru kako ćemo zajedno učiniti našu Prvu ligu, ali i ostala natjecanja još snažnijima, atraktivnijima i kvalitetnijima.

Ne treba posebno naglašavati koliko će ova sredstva značiti za naše prvoligaše i druge klubove u Hrvatskoj. Ovo je najvažniji ugovor vezan za domaći klupski nogomet u povijesti te potvrđuje njegovu tržišnu vrijednost. Sigurno će ta vrijednost rasti i dalje zahvaljujući ovom ugovoru, kao i da će se ovo značajno ulaganje isplatiti i našim partnerima”, rekao je predsjednik HNS-a Marijan Kustić.

“Presretan sam s nastavkom naše dugogodišnje suradnje s HNS-om. Uvijek nastojimo našim korisnicima pružiti najbolji sportski sadržaj, a hrvatski nogomet definitivno spada u tu kategoriju jer se radi o sadržaju bliskom navijačima svih hrvatskih klubova.

Našim obnovljenim četverogodišnjim partnerstvom s HNS-om postavljamo temelje daljnjeg razvoja hrvatskih nogometnih klubova, s ciljem uživanja u još konkurentnijem natjecanju i kvalitetnijim utakmicama i to u produkciji i na vodećoj pay TV platformi u Hrvatskoj”, istaknuo je predsjednik Uprave Hrvatskog Telekoma Kostas Nebis, dok je članica Uprave Nataša Rapaić dodala:

“Hrvatska je sportska nacija u kojoj nogomet ima poseban status i značaj, a hrvatska nogometna liga nikad nije bila ovako zanimljiva. Zadovoljstvo nam je što HT može to uzbuđenje i pozitivne emocije prenijeti hrvatskoj publici. To su vrijednosti za koje se i kao tvrtka zalažemo – povezanost, pozitivnost i stvaranje novih mogućnosti.”

 

Komentari

komentara

« Povratak