Supertalentirani Martin Baturina bio je vruća roba u samom finišu ljetnog prijelaznog roka kada su u pitanju lige petice, posebice Italija i Engleska.
Ranije se pisalo o ogromnom interesu Leeds Uniteda i Fiorentine, posebice talijanskog kluba. ‘Viole’ su bile redovito na liniji s Maksimirom, ali Zajeca i ekipu nisu uspjeli slomiti nekim prosječnim ponudama koje nisu imale previše smisla. Posebice zbog toga što je Dinamo ušao u Ligu prvaka pa su sada financije itekako sređene.
Inače, kako saznaje Gol.hr, letvica oko Baturine je podignuta u zrak. Predsjednik Zajec podigao je letvicu na 24 milijuna eura. To je početna fiksna brojka ispod koje ne želi ni razgovarati. Na to treba dodati bonuse i postotak od daljnje prodaje. U Dinamu imaju jake karte u rukama. Modri će igrati u Ligi prvaka, a Baturina i Sučić u narednom razdoblju trebali bi postati standardni hrvatski reprezentativci, možda i prvotimci. Baturina je, realno, vrlo blizu takvog razvoja događaja, a ni Sučić nije daleko.
U prijevodu, to znači da će im cijena samo rasti. Iskusni Zajec i poduzetni sportski direktor Marić jako dobro znaju da je to win – win situacija te da ne treba žuriti s njihovom prodajom. Ima vremena i dovoljno financijske duljine, i za ostvarenje sportskog rezultata, i za povećanje plaće, a naposljetku i za lukrativnu prodaju. Rizik nije velik, stoga su u Dinamu odlučili odbiti ponude i zadržati još neko vrijeme i Baturinu i Sučića te će im uskoro bitno povećati plaću kako bi i oni bili zadovoljni što su ostali u Maksimiru.
Velika je šansa da se takva politika višestruko isplati na kraju balade. Poneki će igrač možda otići za manji iznos nego što se moglo zaraditi ovog ljeta, možda tako bude sa Sučićem, ali zato će se za druge dobiti puno više. Bitno je da hrpa bude veća kada se podvuče crta.
U Maksimiru su najavili da žele smanjiti rizik poslovanja i da im je namjera postupno dovesti potrošnju i prihode u realne okvire, da se ne ovisi toliko o prodaji igrača i rezultatima u Europi, odnosno da se što više povećaju prihodi iz manje riskantnih izvora kao što su sponzorstva, fan-shop, ulaznice i članarine… Informacije govore da Dinamo na svim razinama zarađuje više, a da u isto vrijeme smanjuje troškove pametnijim poslovanjem.